Ska jag verkligen sjunka så lågt?

Ska jag verkligen börja blogga igen? Är inte det det mest töntiga som finns? Blogga. Bara ordet. Låter som ett sällskapsspel från tidiga dar i mitt liv. "Mamma ska vi inte köra blogg?" Kanske, kanske inte.
Nej men, jag läste igenom tidigare inlägg. Det är ju väldigt roligt. Väldigt roligt. Å, så finurligt jag formulerat mig.
Men vem ska läsa? Vem vill läsa? Kanske ingen. Men det är ju kul att bara skriva för sin egen del.

Eller?

Jag är i den fantastiska staden Göteborg och tittar ut mot en knallblå himmel och en tioåring med gula jeans. Min bror har ett par orangea. Visst, visst, det är ganska fräckt med fäger, men jag måste uttala mig om detta med gult. Är inte det typ den fulaste färgen som finns?

Gult är fult, jaaaa men verkligen.

Coop Konsum skyltar gärna med sina gula (och gröna) färger men inte ser jag någon större tillströmning i deras lokaler. ICA däremot med sina vackra julröda plåtväggar lockar fler människor. Kan det ha med färgen att göra?

Lila är ju annars en trevlig färg. Det finns en affär här i Götet som heter indigo. Trevligt för de.

Hej (för alltid? eller bara för ett tag?)
Guuuud vad löjligt att jag börjat med bloggandet igen. Eller? Jag kommer att fastna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0