jogga i snö - javisst

Jag har invigt löparsäsongen! Idag tog jag mina första steg i snön och sprang en runda på 4 km eller liknande. Det var mycket mycket uppskattat för min del. Jag var sjukligt blöt i ansiktet när jag kom hem och inte vet jag om det berodde på snor, snö eller svett. Det kanske var en kombination. Det var i alla fall en härlig upplevelse.
Framtiden ser ljus ut även om det just nu känns lite tungt. Det är mycket att stå i.
Kyrkan har ungdomshelg i helgen och jag är ganska engagerad, speciellt när det gäller musiken. Det kommer att bli en grym helg! Längtar redan nu.
Det första fysikprovet i Fy B äger rum på tisdag - inte kul. Jag känner mig inte särskilt förberedd men satsar inte högre än G. Jag fick VG i Fy A så det känns ändå ganska naturligt att sjunka ett steg till B-kursen.

Hoppas du får en fin kväll. Det kommer jag att ha!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0