glädje, ja, rakt igenom.

Hej! Mitt liv är bäst. Nu menar jag inte att ditt liv är sämre än mitt, men just nu njuter jag så mycket av mitt. Det skulle jag vilja uppmuntra dig att göra också. Ja menar, för det första, vilket väder idag. Stekande sol. Jag tog dagen i mina egna händer och gick ut och gick med Carro. Pratade igenom livet och hade det jättemysigt, som så ofta.

Men hörni. Jag har varit på vår egen ungdomshelg i kyrkan i helgen. Vilket ös det var.
Röj. German rave. Kan inte bli bättre. Jag fick träffa nytt och gammalt folk och njuta av gemenskapen tillsammans.
Dock, är jag trött som en apa just nu, men det är det såååå värt.


Ska iväg på volleyboll snart ni, kram!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sicken helg! :D här har vi en till trött apa men ja så väärt!

2009-03-15 @ 18:40:16
URL: http://tinnarinna.blogg.se/
Postat av: martina

det var grymmt!

2009-03-17 @ 13:24:03
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0