fri som en fågel, eller hur var det?

Tjoho! Läget är som det ska va - alltid, om man får bestämma själv.
Ärligt. Så som dagen har varit idag skulle jag vilja att alla dagar vore, nästan.
För det första så hade jag ledigt från skolan, hade turen att alla lektioner var inställda.
Sen åkte jag och träffade Matilda och Rebban på Waynes Coffee, vi åt gott och snackade om livet. Ni är båda underbara. Sen åkte jag och toppade håret, dumma frisören klämde i en hel tub med kladd i håret så sen gick jag med uppsatt resten av dagen. Efter det drog jag och Matilda till skolan och ng. Sen gick jag med Carro ner till stan och då drog jag ett träningspass på friskis.
Helt fantastiskt.
Och imorgon är jag ledig igen. Halleluja, Halle-Sofia. Sthlm - here we are.

Dessutom har jag läst ut Linas kvällsbok 1, är inne på tvåan nu. Visst, den är bra, men inte jättekanondunder. 
Men något får mig att fortsätta läsa. 

Hörni, snart är det ju påsklov, då ska jag åka skidor igen och skaffa mig google-tan. 
Ha't bra! kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0