You're down with G.O.D?

Shit pommes.
Vilken dag jag hade igår! Jag, Isabelle, Danne, Felicia, Mikaela och Elina har gått med i Uppsala Gospel.
Igår hade vi en hel gospeldag då vi övade in 8 låtar. Vi fikade lite då och då, sjöng hur mycket som helst och Daniel klämde in för kung och fosterland. Haha.
Så, senare på kvällen så hade vi gospelkonsert då vi framförde alla låtarna med band och även en gästartist; David Johansson. Det var asgrymt! Lät hur bra som helst!

Så, idag ska jag bara chilla och ladda för veckan... eller inte! Jag ska iväg på ett årsmöte i missan först, och sen iväg och träna med Matilda, sen kanske köra volleyboll ikväll också, men det är osäkert.

Sen på måndag ska vi på turné med skrapanbandet, till Eriksbergsskolan. Yeah. Haha.
Och sen är det ledigt på tisdag! Soft!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Loo

Godmorgon! Tävling på bloggen :)

2009-01-25 @ 10:42:34
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0