musikal

Hej!
Igår var jag i Alunda, Furuhöjdskyrkan, på deras musikal "pengar, pengar". Skitbra arbete! Isabelle var med och spelade och sjöng. Den handlade om två personer som båda låter sitt liv styras av pengar och hur deras framtid blir. Det slutar med att den ena killen gifter sig med en sån här genomgod tjej, som gjort allt möjligt gott i sitt liv, och den andre blir lämnad utanför. Pengarna hade tagit makten över hans liv.
Som sagt, jättebra musikal. Pengar är inte allt.

Nu ska jag snart iväg till Skutt för gudstjänst, Rebban ska predika så det blir intressant. Hoppas på en skön förmiddag, för sen ska jag köra KI yoga på F&S med Matilda. Smygstartar träningen lite, har varit sjuk, så man kan inte köra för hårt. Efter det ska vi fika och plugga kemi.

Hoppas du får en lika grym dag som jag hoppas att jag får idag.


kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0