bajsverket

KÄNSLIGA TITTARE! VARNING! VARNING!

IGÅR fick N2b oss en redig upplevelse. Vi fick besöka renings(bajs)verket och titta på ja.. bajs!
Det fick en sån effekt på mig så att jag till och med drömde om det i natt!
här kommer lite inspirerande bilder; det är nästan så man känner doften.
 

BAJS

FÖRVÄNTANSFULLA TITTARE I N2B

ÄNNU MER SKIT

KAROLINA KÄNDE BA; NEJ! ÄCKLIGT!

DET STANK VERKLIGEN SKIT! BOKSTAVLIGEN TALAT.

Så, nu kan ni gå och ta er en köttfärssåsportion och njuta lite.

Kram på er ;) och känn er lyckliga av att inte varit där med oss!

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag åt faktiskt köttfärssås till middag! Det var jättegott, tills sista tuggan, då jag kom på var vi var igår...

2009-01-22 @ 22:24:27
URL: http://claramariamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0