12345

Peace! Dagen har varit FET med versala bokstäver. Jag sov över hos Matilda, vilket gjorde övernattningen till en liten mini-weekend.
TIPS! Vill du ha en mini-weekend? Trött på den trista och dystra vardagen? Sov över hos en kompis. Ett ultimat tips.

Efter det drog jag en middag med Issa hos Rebecka tillsammans med Anna och Annika. Sköna typer. Det blev mycket skratt då vi diskuterade gamla killar och olika tips hit och dit. Ytterst intressant. Annika berättade om när hon fick uppdraget att fråga chans på en tjej åt en kille. Hon frågade fel tjej och detta ledde till extrema följder. Närapå.

Sen var det pingst som gällde och det var som vanligt skitnajs. Toast stod på menyn för dagen och även lite "pianosångsnackstunder." 

Nu är det bara chill on the grill som gäller, jag är glad och helgen ser lovande ut. Eller förresten, kanske inte. Alla mina planer blev inställda inom en timme idag, vilket innebär att helgen är FRI som en FÅGEL.

Vill du hänga? plinga på min mobil vettja.



Over and out, Sofia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0