ta livet av dig också

Nu tror ni att jag sitter här och är deprimerad.
Men icke sa lille Nicke.
Jag råkade bara klämma ur mig en väldigt opassande kommentar när Matilda och jag satt och pluggade matte på stadsbiblans ungdomsavdelning. (Btw så var det väldigt mycket skrik och ljud där nere, om det har något med saken att göra). Jag råkade uppmana Matilda att "ta livet av sig också". Matten gick riktigt piss i början och då klämde jag ur mig något så konstigt som att hon skulle ta livet av sig. Det var väldigt lustigt det där.

I lördags var jag på musikklassparteeeey, det var parteey.

Igår körde jag pass med M på Väderkvarn och lite volleyboll på det hela. Idag var det innebandy på gympan och sen körde jag och matilda något dansliknande på Väderkvarn. Nu är vi kordinationsduktiga.

Var också på kärleksfabriken idag, skitskitskitbra! UKK, 50 späänn, sååå värt.

Och hörrni! Snart ska jag ta tag i min oordnade garderob, skaffa nytt, slänga maaaassor och skapa ett nytt rum helt enkelt.
Just nu funkar inget i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0