gammal gubbe, nej!

"Att gå din väg och följa dig är värt sitt pris"

___________________________________________________________________________

Min dag har varit genombra, min pappa är gullig. Vi var på stan i (håll i er) 25 minuter! sen åkte vi hem, haha. Så kul det var.
Sen cyklade jag till affären i bjk city och köpte massa gott och gjorde perfekta cupcakes (av typen morotskaka). Nu håller jag på med baguetter, med surdeg, dvs, skitgooooa.
När degen jäste var jag hos farmor och farfar och fikade lite! Mysigt! De är söta. Sockersöta. Farmor påminde farfar hela tiden om att han var en gammal gubbe, men det tycker inte jag. Han är bara 74, när han närmar sig nittiostrecket - då kan man snacka gubbe.

Melodifestivalstittande ikväll med familjen för en gångs skull.

Imorgon blir det kyrkan och sen träning med Matilda! Hoj hoj! Längtar!


BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0