det är inte så dåligt som det låter

alltså, jag känner att jag måste komplettera förra inlägget.
jag låter ju som en deprimerad höna.

det är inte så dåligt som det låter!

egentligen så är ju stressen över, just nu.
nu kan jag inte plugga mer, för imorgon har vi matteprov och då är i princip allt över.
sen är det naturvetarvecka och om man har tur blir det najZ.

så, jag ångrar att jag klagar.
det försämrar bara saker och ting.

btw. man är väldigt bra på att tänka negativt! jag är extremt bra på det. och då menar jag verkligen extremt.
men jag har insett, fy vad dåligt det är. nej jag ska tänka positivt nu. Karolina har inspirerat mig med sina "effektiva dagar" och "glada dagar". hon har börjat med någon slags trend. den är najsig.

men hörrni, ha det fantastiskt.
jag bjuder på en underlig bild :D
kram.

Kommentarer
Postat av: magda

det är bra sofia, tänk så :D btw, jag hade en liten idé om att vi fyra kunde träffas på sportlovet och se melodifestivalen tillsammans den 21a? vad tror du om det? :) KRAM!

2009-02-07 @ 07:28:50
Postat av: Matilda

go Sofia go Sofia!! :)

2009-02-07 @ 15:57:11
URL: http://tinnarinna.blogg.se/
Postat av: soffan

Magda!

Jag är inte hemma på sportlovet, kommer hem sent på lördag kväll den 21a, är i Österrike :) :( men jättebra idé! VI HÖRS! :D kram!

2009-02-07 @ 18:32:04
URL: http://soofialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0