alpina tokar


(Foto: jag; hänvisar till facebook för fler bilder)

- En vecka i Österrike och jag kan brista ut i Björn Gustavssons uttryck 'living the dream'.

Det var verkligen 'living the dream' som speglade den där veckan eftersom solen lyste starkt och skidåkningen var på topp hela tiden. Sällskapet jag åkte med (50 tappra hjältar) var underbara och tack vare de blev den här veckan den bästa på väldigt länge. Veckan slog vanliga veckor med häääästlängder. Jag känner att jag upprepar ordet vecka något onödigt mycket, men det var ju en ovanligt skön vecka så varför inte utnyttja ordet vecka.

Snart är det påsklov. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: matilda

GUD VILKEN UNDERBAR BILD!! japp siktet är inställt på påsklovet!

2009-02-25 @ 08:16:59
URL: http://tinnarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0