the place to be yao

Hej allesammans. Trevligt att råkas.
Gårdagen var angenäm, denna dag detsamma.

Jag är så lycklig.

Det är liksom vårigt ute, solen skiner rätt ofta (och fett varmt), det känns helrätt att cykla till skolan, jag har invigt vårskorna, mamma och jag åt färsk ananas efter skolan idag och BAJS vad det kommer att bli en skön kväll. (bajs med positiv bemärkelse.)

Det där med färsk ananas är ett spännande ämne. Jonathan, en vän, är väldans förtjust i ananas. Men det krävs liksom inte färsk ananas för att det ska vara gott. Han och jag delar åsikten att ananas är gott hur som helst. Men när man väl testar färsk ananas så är det som att man för ett ögonblick tappar allt annat och njuter. Den söta smaken ringlar sig som vågor i ett tropiskt land runt tungan och landar i magen med en enda stor mjuk suck. Av njutning så klart. Det bokstavligen flyger iväg ananassås i det ögonblicket man stoppar tänderna i bytet. Ett ögonblick värt att upplevas för alla.

Se så, gå iväg och köp lite ananas. Våran halva ananas kostade under tiokronan. Otroligt!
ICA MAXI är the place to be yao.




Karolina och Matilda äger! Så fett grymt mycket!

Ha en fet kväll. KRAM


Kommentarer
Postat av: matilda och carro

Sofia äger också fett grymt mycket!

2009-04-03 @ 22:13:11
URL: http://tinnarinna.blogg.se/
Postat av: Ellenpiiii

Ååh, färsk ananas äter jag varje dag här nere i Kenya. Det kommer bli tufft att leva utan den i Sverige sen... Btw, vi ses om 2 månader och 4 dagar! :D

2009-04-10 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0