Jag har gjort om

Jag har gjort om i mitt rum. Det är halvklart. Halvoklart.
Jag har försökt att skapa ett stilrent rum som ändå kan varieras efter olika personliga trender och idéer. Väggarna är ljusa och en gammal garderob har jag målat om i samma färg som väggen. Allt för att få garderoben att sjunka in i väggen. Den är rätt djup men den enhetliga färgen gör att den knappt syns.
    Snart kommer mina string-hyllor, plexi pocket, som jag beställt från Våla. Ska bli fantastiskt kul och slänga upp de på väggen över min keyboard.
    Just nu sitter jag framför mamma gamla skribord sen hon var fjorton år, gammal, brunt, detaljrikt och snyggt. Väldigt djupt.
    Jag är jätteinspirerad just nu. För mig gäller pastellfärger mixat med romantiska inslag av lyxiga material så som siden och andra blänkade material. Pricken över i-et är det gröna. Växter och grenar.

Inspiration:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0