våfflor är underskattade

har precis käkat pappas sjukt goa våfflor.
våfflor är underskattade. sjukt underskattade.
vem har sagt att man inte får äta våfflor året runt, varje dag, varje sekund?
det gör vi. nästan.
jag är så här liksom frustrerad och känner bara HOPPAS HOPPAS HOPPAS.
och sen är jag sjukt shoppingsugen.
för jag vill ha fina kläder.
att använda när man ska vara fin.
och sen saknar jag honom.
men en sak till också, matilda är go, sov över hos henne inatt.
och en sak till, imorgon är det fredag. om en vecka och en dag är det också fredag. <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygg design! :D Jag hoppas hoppas också för din skull!

2008-09-12 @ 07:45:04
URL: http://tinnarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0