studiedagar i mitt hjärta

TJOHOO.
Är på fett bra humör, sitter och lyssnar på lite sköna låtar på youtube, (haha.. palla ladda ner!) och som pricken över iet så har jag studiedag. Inte bara idag utan imorgon också!

har varit med matilda på glunten och haft intervju med två små söta killar och sen åkte vi hem till mig och skrev ihop lite grand. Vi håller på med slutarbete i svenskan, lika bra att passa på att göra klart det hela så fort som möjligt.
Sen gick vi på världens promenad, så skönt att bara vara ute och snacka och gå liksom. Det vart så varmt att vi var tvungna att ta av oss jackan och bara gå i tshirt, fatta skönt! :D

KRAM

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vet fett bra väder! :D

2008-09-25 @ 21:53:51
URL: http://tinnarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0