Pling Plong

Hej på er. Efter en ganska intensiv men relativt kort dag sitter jag nu här och skriver dagens blogginlägg. Jag har hunnit med mycket idag. Jag har varit i skolan och gjort nytta, tränat, dykt ned i Svenssongrytan med pappa då vi for till IKEA för att äta köttbullar, varit social och musikalisk på musikklassmöte i skolan då jag och Clara spelade "Yesterme Yesteryou". Sweet. Det enda är att alla nya ettor är så många så man känner att de bara kryllar av småbarn där. Förlåt, ta inte illa upp 92or, men ni är ett år yngre än oss faktiskt.

Imorgon kommer Adam & Robert till storstan, jag är väldigt pepp! Vi ska utforska vad Uppsala har att erbjuda, göra lite roliga saker och bara umgås.

KRAM OCH PUSS OCH HEJDÅ OCH MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0