jippi

vilken dunderdag. eller egentligen var första halvan sjuuuuuuuukt seg men den andra halvan kompenserade det hela.
jag är så glad. glad för att jag varit på bio med matilda, ätit sjukt god sallad på cupido, snackat en halvtimme i telefon med robert, glad för att min mobilräkning nått skyhöga rekord, att jag hittat en väska jag ska köpa, att jag fick kärleksmums av clara på musiken, att min dator är sjukt bra, jag har klistrat in en tiger i photoshop, väntat länge på bussen hem, vi hade skitgoda tunnbröd hemma som jag åt av, glad för att jag är jag och för att jag har det jag har och för att mina vänner är mina vänner och allt liksom. klyshigt? nej, verklighet.

imörn ska jag dra mig till friskis, börjar typ bli värsta stammisen där. var där igår också. skitnajs.
grymt.

see yaaaa, peace out.

S

Kommentarer
Postat av: magdaaaa

bra att du är nöjd me livet! skulle oxå vilja träna med dig imorrn men ja måste ju träna min lilla grupp.. wellwell , vi får fixa nån annan dag den här veckan. eller nästa ;) pöss!

2008-09-09 @ 08:16:16
Postat av: carro h

vad härligt att du är så glad!! Ska vi skapa lyckliga klubben?? :P

2008-09-09 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0