för jag är en liten hottentott

den där låten (ja, ni kanske inte vet det; men det finns en låt som handlar om en hottentott) har snurrat en del i helgen.
var på församlingshelg med min kyrka i Uddnäs, några mil norr om här, och det var helt otroligt roligt. Helt över förväntningarna. :) var inte pepp på att åka på den först, men när vi kom dit så var det värsta lajban. Dock var man tvungen att bo på äckliga madrasser med toa 50 m för långt bort. Men jag är jag, och jag tycker inte om sånt. Men, det är väl bra att möta sina fårhagor. Vänta lite, fårhagor? heter det så? vet inte. jaja. det var iaf en trevlig helg, mer sånt!

nästa helg kommer Robert och Adam hit, det ska bli sketakul!

jag måste bara få predika min glädje över att jag typ inte gör något om dagarna.
jag går seriöst runt och är RASTLÖS. hur många gånger under gymnasietiden har jag känt mig RASTLÖS? Typ en gång.
nu går jag runt och gör inget, känns som om vi inte har några läxor, inget å göra, liksom... jaha! NATURLINJEN, vad har hänt? det är iaf skönt! haha..

frizon yeah
tjohej.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Haha.. långt nere i mörka afrika vid Tjickadoa där bodde de en N*ger grabb som hette hoa hoa. o han gick inte klädd som vi, nej kläder struntade han i. men detta gjorde inte nått för han var en äkta hottentott!!! ;D

2008-09-14 @ 22:18:11
URL: http://ettlivformig.bloggspace.se
Postat av: Afrikanen

Heeej Hopp!



Vad kul att du skriver så mycket i bloggen. Då kan jag läsa vad som händer i kära Sverige. Vad skönt att du har så slappt i skolan, verkar hel nice ju!



HA DET SÅ BRA!!!!!!!!!! <333 / Ellenpiiii

2008-09-18 @ 09:54:28
URL: http://ellenerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0