ovärd morgon

tja. vi har sovmorgon tills kl. 13 idag, och därför tänkte jag in och träna kl 11. Väl på bussen märker jag att jag glömt gympaskor, vilket är grundstenen för ett träningspass på friskis, och därför inser jag att jag måste åka tillbaka hem med bussen när jag kommit direkt in tilll stan. nu ska jag sitta här hemma och vänta tills kl 12.05 då jag ska iväg in till stan igen, studiebesök på UNT, slutar tre och sen träning halv fyra. haha, så oooooovärd morgon.

ha en trevlig dag och helg!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh stackare! usch vad jobbigt! i sådana lägen blir man bara så arg på sig själv :P

2008-11-07 @ 20:03:08
URL: http://tinnarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0