naturgodis och julsånger

Idag är det måndag och min dag har varit great. riktigt riktigt bra.
superrolig idrott, helt OK matte, soft musik och sen lite skön pluggning med Matilda och Karolina. Ni är så bra.
Sen cyklade jag och Matilda till F&S i Ultuna, riktigt härligt träningspass stod på schemat. Styrka Medel.
Det klarade vi av bra och sen cyklade jag som en dåre ner till stan på 20 minuter, cyklade omvägar hitochdit, men det gick finemang.
   Väl framme i stan ringde min kära mamma och erbjöd skjuts hem. Åh, tur var väl det för vi åkte och handlade lite gott. Bland annat reflexvästar, en julskiva med Peter Jöback och naturgodis. På väg hem satt vi och njöt av naturgodiset och Jöbacks härliga stämma. Vilken uuunderbar hemresa. Nu har jag det BARA soft. Hoppas du också har det!

Ps! nån randomkille kommenterade "hot" på en bild jag har på bdb, där jag lipar och ser allmänt wierd ut. skum snubbe.

Kram och hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Så härligt att alla är så glada!!:D det sprider sig!! Skum kille dedär. Men sofia: du suger, försök inte vara ful, du kan inte!! :P eller joo föresten när du ska "flirta"!

2008-11-11 @ 21:39:43
Postat av: Nam Nam

Är inte det vanligt för dig? "hot?" Jag har inte sett någon bild på dig där du inte är "hot" och alla andra hundratals adjektiv som beskriver hur vacker du är.

2008-11-12 @ 16:28:49
Postat av: Anonym

Har du bilddagbok? :O

2008-11-12 @ 17:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0