Mjao-dag


JAG ÄLSKAR SNÖ!
JAG ÄLSKAR ATT DET ÄR SNÖ!
Jag kan inte fatta det här, men idag har jag invigt pulkasäsongen. Danne och Elina var här på besök (trevliga nissar det där) och vi passade på att utnyttja snön och köra värsta racet i backen här i Bjk. Wohoj, det gick fort och vi alla blev helt dyngsura (vi hade inte direkt utrustat oss med täckbrallor och bra skor) men det var så värt det. Så fruktansvärt värt det. Tänk vad glad man blir av glada människor.
Jag har verkligen varit superstressad den här helgen, det har tyvärr gått ut över mina föräldrar, men efter gudstjänsten idag och efter D och E var här så blev jag så hääääääär jätteglad. Tusen tack alla glada filurer för det.
Imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter.
Jag ska försöka njuta av allt den här veckan, mina vänner och snön och allt. Det är verkligen förtjänat. Underbart ju.
Gör det du med, vettja!
Låter det klyschigt? Nja, skit it. Gör't istället.

Igår spenderade jag hela dagen med Caroline i Sthlm. Det var jättemysigt. Köpte in nya aerobicsskor och träningsbyxor. Lite annat gött köptes också in (det finns ju vissa stjärnor i mitt liv som snart blir ett år äldre). Sthlm innebar inte bara shopping utan även massa fika på vetekatten, klassikern, och mat på NK. Myssnödag.

Jag längtar tills jag får köra friskis med Matilda igen! Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0