låång dag

Hej på dig! Sitter här med sprängande huvudvärk och försöker sammanfatta allt till kemiprovet om en vecka. Jag och Matilda insåg idag att det inte alls var särskilt svårt egentligen, bara att lära sig, när vi satt på biblan och pluggade. Efter pluggningen blev det PM på F&S, den som är insatt i detta med friskis och svettis fattar förkortningarna. Lycka till och fatta. På fredag ska vi köra DANS, höm höm. Det ska bli ytterst spännande!

Jag, Matilda och Karolina skrattade som gnuer idag. Kära nån vad vi garvade. T.ex. garvade vi åt "x antal saker att göra på en biosalong" - Prutta i din grannes öra och viska väsande "det är bara början" och imitera koögon. SHENA vad vi råflabba, dessutom var det i matan, och ja vilket liv det blev vid oss alltså. Karolina är en hejare på det där med koögon, fråga henne själv på www.aniloorak.blogg.se. Tilda, den lyllosen åkte till Riga idag med sin familj, sjukt skönt att komma bort lite. Skulle vilja det jag med. Men, man kan inte få allt. Bara för att nämna något mer, kan man inte få sommar när man vill. Skulle inte banga på en semester. APROPÅ SEMESTER, jag och Matilda är pepp på att bli au pair i USA! Fick massa info om det idag, woww... värsta grejen!

 
En hyllning till Linus. Här är Linus.

Tjooohej


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sitter här och skrattar för mig själv! Ja förenta staterna häääär kommmer vi!! (om ett och ett halvt år)

2008-11-12 @ 23:02:44
URL: http://tinnarinna.blogg.se/
Postat av: Carro

HEHE den dagen var helt skum!

2008-11-15 @ 12:02:51
URL: http://aniloorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0