bomber och granater

det är värst vad det "fejk-bombas" här i stan!
bomber hit
och
bomber dit.
man blir nästan tokig och lite rädd.

dagen har varit skönast ever. hade endast utvecklingssamtal kl 8.30 vilket innebar plugg från 9 till 14 dagen till ära. sen lite jobb. sen lite träning. ganska tråkigt, för jag tränade själv på ett nytt pass med en usel tränare. jaja.

imorn är det kemiprov, wiho, vad jag längtar att få sätta mig med provet framför och räkna ut pHvärdet eller helt enkelt göra en neutralisationsformel. jajamen, jag längtar!

ha det gött, grisar! vi ses!

Kommentarer
Postat av: Tilda

jag hoppas du var eronisk angående kemiprovet!

2008-11-19 @ 09:31:56
URL: http://tildalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0