Lofsdalen 2008

♦ 2-6 januari 2008

i onsdags drog jag och min familj till Lofsdalen, lilla lilla Lofsdalen som är så mysigt.
sysslingarna eriksson var ju också där såklart och lite emma och sandy och lite anette och renny också.

skidåkningen var helt okej.
jag måste erkänna att det var rätt slött i backarna å det var ju förbaskat kallt och snöigt. men skidåkning är skidåkning och det ska inte underskattas. emil railade coolt och ellen med ju, oscar bröt armen :/ och jag.. jag fick ett blåmärke! WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO.

nu är det snart skola, men innan dess ska jag ha roligt.

TJEJMIDDAG IMORGON
FIKA PÅ TISDAG

sen..
skola på onsdag.

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Ellenpellenpiiiiiih

GO SYSSLING! Nu är du bloggerska! ;D

2008-01-06 @ 22:01:21
URL: http://ellenerixon.blogg.se
Postat av: magda

nämen, sofia med en blogg! vad skojsigt :)
ses på tisdag!
pöss :)

2008-01-06 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0