lycklig

dagen var nästan en typisk skoldag.

upp tidigt, åka buss, cykla med carro till skolan, ha lite fysik, lite matte, lite svenska och lite engelska.
och såklart en äcklig lunch med blaskigt vatten och lite halvrutten fil till efterrätt.
började få huvudvärk efter lunchen och det höll i sig. som vanligt. sen vart det lite jobb på våla som jag brukar två ggr i veckan. som vanligt liksom. sen ringde robert :D och det är alltid lika kul. men sen, efter ganska många minuter, insåg jag att det skulle bli hejdundrandes dyrt för honom att snacka sådär länge med mig - mobil till mobil liksom, så vi la på.
det där samtalet gjorde min dag, jag är lycklig.

IDAG har jag bestämt mig för att skrapa och samla och fånga ihop pengar till en systemkamera. är ganska inställd på Nikon D80! men inget bestämt, inget bestämt. och jag som har sån duktig fotograf-farbror ska fixa billigare åt mig.

BTW så har vi nu två nya datorer, en ny kyl och frys, en ny spis och två nya ugnar. alltså. en ugn med två ugnar i liksom.
nej vi är inte rika.

tjoho från sofia

Kommentarer
Postat av: Julia

Wohoooooo ;)

2008-08-26 @ 19:56:02
URL: http://ettlivformig.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0