HEJ ALLA MÄNNISKOR

Så där några dagar innan skolan drar igång igen känner jag att min blogg borde uppdateras lite grann.

♥ Jag var nyss inne och tittade på Ellens blogg (www.ellenerixon.blogg.se) och insåg att hon faktiskt åker väldigt väldigt snart. SJUKT vad sjukt konstigt det kommer att bli. Man blir så dum och hemmavan när man vet att man har allting nära en jämt. När någonting helt plötsligt försvinner så inser man att man vad det betydde för en själv. Därför ska man ju faktiskt ta vara på det man har, uttjatat - jag vet, men det är så viktigt. Shit vad klyschig jag låter! Ellen, du är iaf guld värd!

Senaste inlägget var ju för ett tag sen, och sen dess har det hänt... en del! (Läs; ganska otroligt sjukt mkt)
För att dra det lite snabbt så:
4-6 aug var jag, Edvin & Isabelle hos Robert i Sthlm för att hänga med varandra. Vi fick också lära känna Adam som kom och sov över en kväll.
6 aug drog Isabelle hem medan vi andra drog oss vidare mot en kristen festival, frizon.
10 aug var den slut, tråkigt. Under dessa dagar hade också pappa, Emil och Martina (min vän) fyllt år, grattis grattis.
11 aug sov jag som en idiot för att ta igen frizondagarna, skönt.
13 aug drog jag med Isabelle in till Sthlm för att dra en secondhand-runda. Dock blev bara halva uppfylld eftersom vi träffade på Robert. Men det gjorde inget! Det var bara trevligt och träffa honom. ;) Vi tre besökte ung 08, men gick ganska snabbt därifrån efter fjortischocken. Dessutom fick vi spendera lite pengar på kläder, mums.
14 aug hängde jag med Matilda och gick senare på en liten fest hos Jonathan med en massa gamla kompisar.
16 aug var det dax för mig att bli ett år äldre, najs! Dagen spenderades hemma med släkt, kvällen spenderades i Sthlm tillsammans med Matilda, Isabelle, Ellen, Carro, Jocke och Robert (och hela Sthlm)
Sen dess har jag bara tagit det lugnt, hängt, softat och allt vad man nu gör på regniga dagar såhär i slutet av sommaren.

Skolstart på torsdag, ska ändå bli helt okej. Skitsämst schema, tufft år, men shit the same. Jag överlever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0