femton myggbett och en smula gladare

HEJ.
Gårdagens kväll spenderades i Alunda i furuhöjdskyrkan bland myggor och sportfantaster (och vissa icke-sportfantaster). Det var beach volleyturnering men jag var faktiskt inte med, även fast jag älskar sporten liksom. Men jag tror det räcker med att säga MYGG så förstår ni anledningen. Just nu sitter jag och minns tillbaka sommaren. Mums.

Snart ska jag dra mig ned till stan och träna lite på friskis. Burn some fläsk. 
Sen blir det lite mattepluggning med supersnillet Caroline.
SEN SEX AND THE CITY PÅ BIO MED KAROLINA. Shit vad jag har längtat efter att få se den filmen.

Jag måste också säga att jag saknar en del personer just nu. Sakna sakna sakna. bla syssling som är i kenya <3

 
Ett mörkt kort på Robert, Matilda och Isabelle.
 
Ett solnedgångskort på Carro och jag

puss till er alla

Kommentarer
Postat av: Sysslingen i Kenya

Jag saknar dig... Sommaren 2008 var ju så härlig!Tänk allt roligt vi gjorde! Vi ses nästa sommar! :')





I <3 U / Ellen

2008-09-10 @ 22:31:18
URL: http://ellenerixon.blogg.se/
Postat av: sofia

du är underbar! det var verkligen en sjuuuukt bra sommar. VI SES!

2008-09-11 @ 22:36:10
URL: http://soofialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0