OOOOOOOOOOOOH ELLENFJÄLLEN

Min kära väninna Ellen fick i förrgår det stoora meddelandet att hon blivit uttagen till att åka till Kenya för ett utbytesår i tvåan. (SHIT vad jag ångrar att jag inte sökte). ÅÅ vad glad jag är för hennes skull, men jag kommer ju sakna henne så jag kommer åå dööööö här. ETT ÅR! det är fett mkt! Liksom, vi åker ju samma buss nästan varje morgon och cyklar till skolan och träffas nästan varje dag och det här drabbar inte bara mig utan även andra nära och kära. Snyft. Men fatta vad häftigt och vara där bland zebror och tigrar. Inte dåligt inte. Jag ska lätt åka dit flera gånger och besöka henne. Jag och Carro kör en sista minuten.

Min dag, min dag har varit pluggig. Man behöver inte säga mer än så. Men jag är så tråkig just nu att jag ska sluta skriva. Och jag formulerar mig bara skumt. Ps. Imorgon har jag fysikprov och jag är nervööös. Ds.

PSPS! DET ÄR JU FÖRSTA APRIL OCH INTE EN ENDA FILUR HAR LURAT MIG! DSDS!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åååh, tänk vad jag kommer sakna dig och alla andra människor ifall jag åker ... Ska på möte imorgon, späännande :D

2008-04-02 @ 14:33:48
URL: http://ellenerixon.blogg.se
Postat av: magda

haha, förlåt om jag är taskig men det första jag tänkte den 1 april var att jag måste lura sofia xD
det gick ju bra förra året men i år kom jag inte på nåt! :P

2008-04-02 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0